Janina Ahlqvist

DÖö snö Dööö

Kategori: Allmänt

Okey misstag mig inte jag älskar snö, men igår var det så sjukt fint vårväder med vårpromenader och vårjacka! Sen vaknar man idag och det försa man ser är snö och åter snö! Jag menar seriöst hur kan det bara växla sådär?? och jag blir mega irriterad för nu kommer jag behöva jobba på isaberg på lördag ist för att åka till Elmia på mässan som det var planerat :'( jag e mega ledsen!! Ingen som känner sig menad att jobba på lördag åt mig måt en ersättning på 100kr??? snälla!! Jag ber på mina bara knän!!

Aja blev massa film me simon igår, mys mys. Först resident evil 2 och mumien 1&2 dom va faktikst mkt bättre än vd jag trodde att de skulle vara. sen var det inte helt fel att jag fick ryggmassage i nästan 1 tim av älsklingen. så sjukt skönt och så sjukt behövligt!! Ska hem te GVD ikväll igen och hämta min bikini som jag har hem hemma för vi har bad på onsdag vilket jag missade igår när jag packade ner allt jag skulle ha med mig så det blir en extra tripp hem men men har inget emot att sova med älsklingen igen :) gillar det mkt mer än att sova själv. Kan hända att det blir Saw 4 me ikväll får se lite hur allt utvecklas blir iaf massa matte plugg för jag har underbart matteprov imorgon som jag kommer få IG på...men men ska iaf göra mitt bästa.

Betalade av min resa till simon igår, känns as skönt för nu har jag nått den etappen sen ska jag bara se till att jag har tillräckligt med pengar när jag åker också så att jag kan komma hem med en överfull resväska!!! hihihi ska bli mega nice. Längtar som as!!! Sen så håller jag på at planerar vårmyset som jag ska ha med tejjerna på fredag och funderar p åvad jag ska ha på mig som blir lagom vårigt :P blir massa roliga lekar, god plockmat och massa mys!! hihihi

Jajja - hungrig men pank och shoppingsugen

ps. Någon av mina underbara tjejer som har en bäbispool, såndär plaskpool man hade när man va jätte liten???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: