Janina Ahlqvist

Elakt!!

Kategori: Allmänt

jag har bett fru ringa till mig på det enda stället jag vet att hon faktiskt tittar, jo Internet! men har hon ringt? Nej så därför så og jag saken i egna händer och ringde henne, men svarar hon? Nej! nu börjar jag bli orolig så därför gör jag något som jag aldrig brukar göra ringer hem till henne. Och gissa vad ajjg för höra? Jo hon ligger hemma och är magsjuk! stackars liten vem ska jag nu beklaga mig hos?? Sen så hade hon tänkt komma upp i veckan och träfa mig coh Gustaf men ikke blir det något av de heller så nu f¨år jag ingen hjälp me min matte :( och jag har matteprov på tisdag bläää så elak är hon!! men hon ska ringa mig ikväll om hon mår bättre så ska jag beklaga mig lite. hehe jag e en ond människa!

Jajja - trött

Kommentarer


Kommentera inlägget här: