Janina Ahlqvist

scout + nattvard

Kategori: Allmänt

okey, scout idag var högljutt och jobbigt. Hade mega ont i huvudet och mina sccouter gjorde inte som de skulle och jag fick ingen negerboll!! Ganska elakt men iaf. Efter scout var det nattvard i mission så tänkte att jag kunde passa på så det blev andakt för min del i mission. men lina dissade mig och ville inte vara moraliskt stöd men Bella va väldigt snäll och va moraliskt stöd heheh :)

simons päron kommer hem idag så jag har städat och gjort iordning här och simon hjälpte till igår så nu e det iaf rent och snyggt så att de slipper tänka på det första dagen. Men simon va så smart igår och sa att de skulle dyka upp igår så vi väntade hela natten på att de skulle komma men när vi vaknade idag kl  6 så hade de fortfarande inte kommit hem så jag blev orolig och bad honom ringa dem och gissa vart de va? jo i Spanien!!! hahahah

massa ångest idag...inte alls bra....blää på de

Jajja - trött som as

Kommentarer


Kommentera inlägget här: