Janina Ahlqvist

Sjukgymnasten

Kategori: Allmänt

Jo idag ha rman då varit hos sjukgymnasten för andra gången och denna gången fick jag göra övningar som gjorde jätte ont men de kommer förhoppningsvis sluta göra ont efter en vecka lr så...ska göra dessa fem styrkeövningar 2ggr om dagen och varge övning ska vara 3x20-30 lite lagom jobbigt sådär.
Men shit va klen jag är i mitt vänsterknä, blev sjkt chookad hur lite övningar jag orkade göra med det!!
Men om en vecka lr så så borde det väl bli bra hoppas jag.

Ska ha svenska redovisning i´mon och e typ inte alls pepp på det för mitt arbete e bajs och det kommer dra ner hela gruppen och de e inge roligt alla kan ja´g få be att tala om men jag hoppas på de bästa iaf.

Blev lite sugen på att skissa nu samtidigt som jag kollar på lite veronica mars va länge sen nu hmm aja får se hur det blir men fru får JÄTTE gärna ringa mig när hon har tid för jag har inga pengar på min mobil och jag vill prata med henne heheh :)


Jajja - toa time

Kommentarer


Kommentera inlägget här: