Janina Ahlqvist

Suck!

Kategori: Allmänt

Okey fört och främst, vem i hela välden vill sitta och lyssa på hur många, hur gammla, hur unga, hur håriga, hur smala, hur tjocka osv (ni fattar poängen) män hon har haft sex med? Satt på bussen påväg till jkpg i morse då sätter det sig en kille och tjej bakom mig som verkade va kompisar. Då helt plötsligt börjar hon att sancka om sitt sexliv. Hon sitter precis bakom mig så jag kan ju bra gärna inte höra vad hon säger´. sen pratade hon inte precis särskilt tyst heller så tror iaf´minst halva bussen hörde vad hon sa!! Fatta va vidrigt det va, visst att man ska få snacka om vad som hellst i bussen men man kan väl anpassa sin ljudnivå lite iaf!!!! Elller helt enkelt inte sätta sig bakom mig!

Sen så ahr jag aldrig känt mig så ful som jag gör just nu, jag skojjar inte ja ghar simons mammas mjukisbyxor på mig, simons t-shirt, simons sockar och skor (strl 43) hans kallingar! Det enda som e mitt som jag har på mig är min BH! känner mig som en riktig lodis! Men det va såhär niska inte tro att jag gör det här frivilligt, jo jag hade svarta jeans med klackskor och ett svart linne igår, sen så orkade jag och simon inte åka hem till mig utan stannade hos honom. men när jag vaknar och ska klä på mig märker jag att jag inte har några kläder alls hos honom och mina  inte e specielt rena om man säger så. Så det fick bli en nödlösning. men det värsta e skorna!! Känner mig som versta bigfoot!!!

I lördags firade jag och simon ett och ett halft år tillsammans, blev massa mys, JG och fest hos micke med bror och bror. Kollat på Jurassic Park treologin i helgen med ettan och tvåan e typ bäst trean e mega sämst. Sen tänker man absolut inte på att 1:an är gjord 1993 och 2:an 1997!! dom har as bra grafik och sånt mega bra filmer!!

Jajja - luffare nr ONE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: