Janina Ahlqvist

CP matte

Kategori: Allmänt

Okey idag skulle jag plugga matte me Tobbe, men han förstod tiden fel så han kom senare och då hade han sin syster med sig, behöver jag säga att bägge har MVG i matte? så iaf när vi väl tänkte börja me matten så kläcker hon ur sig  *men det här jobbar vi nu med i nian, det är ju as lätt" och det tog ganska mkt men jag höll inne. sen så började vi plugga så kommer hon in med komentarer om att hon kan och hur lätt det är. Tobbe sitter och säger åt henne att vara tyst och stöter till henne hela tiden men hon fattar inte vinken och jag känner mig bara dummare och dummare för varige sekund som går. Tillslut så kommer sam och emil som också har MVG i matte och börjar säga saker som "men kan du inte det här" "seriöst det e ju as enkelt" så där tar det stopp, jag går iväg och bryter ihop för jag känner mig så dum. då kommer dan och tröstar mig och så snackar vi skit om matte för matte kan ju inte ge igen så jag fick hata matte :)  men kännde mig verklkigen as kränkt för dem ska vara mina vänner liksom så mådde inte så bra men sen började vi att sätta ihop tält och det gick bra sen så kom tobbe och frågade hur det va och så mkt snällt.


jajja - feeling like an idiot

Kommentarer


Kommentera inlägget här: