Janina Ahlqvist

Shalom, ledigt, sjuk , skolan

Kategori: Allmänt

Shalom var helt gytt me massa roligt folk gvd, som smålandstenar och tillochmed a-torparna va riktigt häliga i år! Massa samtal med konfirmander, massa mys me Lina <3, massa hav och vackert väder, massa bilder, massa Gud, massa sång, massa hårda soffor, massa knycka kuddar, massa skratt och en gigantisk vattenpistol. Ungefär hur man kan beskriva årets konfirmationsläger på Shalom. Vi hade det riktigt gött och jag var tillochmed snäll det här året.

Har varit ldig massa dagar nu och fösta dagen i skolan gasnka soft om man bortser fårn matten jag ska ha snart. bajs på den. Men under min lediga tid var jag sjuk :/, jobbade helkväll gjorde massa drinkar. Gick väl bra om man bortser att det tiog lite tiden men iaf. sen va jag och simon fyllechaffisar åt våra cefer på hotellet väldigt spännande diskutioner kan man j usäga hehehe. Mina små scouter tände valborgsbrasan, blev riktigt stolt över dem. film till sent ute i ingenstans, massa film i lägenheten och mys me simons syster och sambo.

jag som sagt så låg jag hemma med feber måndag-torsdag vilket faktiskt va väldigt roligt eftersom jag aldrig har feber, Måste nog vara den enda männsikan som tycker det är roligt att ha feber. lite jobbigt dock att man blir så seg men så llänge man har en tv med kanaler funkar allt xD

och nu e jag tillbaka i skolan och det e mega segt, som sagt så ska jag ha matte när som snart och det är de absolut tråkigaste ämnet i värdshistorien! men men ska faktsikt sikta på att klara nationella proven i år med det ska gå! om jag så ska plugga dag som natt (vilket aldrig lär hända men iaf) sen så missar jag mitt kär eng B nationellla för jag åker till Turkiet då! Weeeeeeeeee

Yep Turkiet here I come! Lr aa iaf om 7 dagar. kan inte fatta att det är ynka 7 dagar kvar tills jag åker till värmen, solen, havet, god mat och massa shopping och någ en del mys med älsklingen! ska bli så sklönt att bara vara vi i 8 dagar va så länge sen sist vi inte behövde tänka på ngt annat än varandra. Kommit så mkt emellan me skolan, jobb, vänner, plugg o så vidare att vi inte riktigt uppskattar varandra lika mkt längre o så. Hoppas verkligen att det ändras när vi e i Turkiet för i sommar kommer det inte bli lätt. för honom för det bara e han och en kock till så blir massa jobb och jag ska jobba så mkt jag bara kan och när jag inte jobbar så är jag på läger så vi behöver verkligen finna varandra igen annars så vet man inte vad som händer i sommar. alltså är Turkiet riktigt bra och jag längtar som as!

och Ja Emilia jag ska försöka att uppdatera oftare men till skillnad från dig så har jag ett liv heheheh love you big time! Call me :D

Jajja - om jag inte uppdaterar mer så dog jag på matte lektionen bara så att ni vet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: