Janina Ahlqvist

skolan igen nu då....

Kategori: Allmänt

Kommit hem från Turkiet nu och nästan återhämtat mig från sjukdomen (simon fick halsflus 3e dagen och smittade mig) har fortfarnade virusinfektion men har iaf ingen feber. mer om turkiet orkar jag inte berätta mer än att det va mysigt och underbart att bara vara och inte behöva tänka...plus att jag shoppade mega mkt!

Skolan suger och jag har as mkt att ta igen men kan inte göra det eftersom jag inte har ngn laddare till min dator för den e försvunnen men ska kidnappa en senare idag om jag lyckas vilket jag hoppas annars ligger jag illa till men men imon ska jag har nationella i eng heladagen sen på eftermiddagen (efter skolan) så ska jag skriva 3 prov till ett till köket ett itll servisen och ett om alkohol spännande va?? ohc i eftermiddag så ska jag skriva 2 uppsattser plugga te alla proven samt läsa ut en bok och skriva en analys om den. gissa vem som inte kommer att sova ngt inatt + då att jag inte mår bra för får inte i mig särskilt mkt mat så har ingen energi i kroppen men men

kollade på trasdockorna inatt för att kunna somna heheh :P


Jajja - tobbes födelsedagspresent e så ÄGD!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: