Janina Ahlqvist

Sträckt rumpan :(

Kategori: Allmänt

Okey på ngt vis så lyckades jag sträcka min rumpa på idrotten idag, det gör mega ont. Till råga på alt hade vi brännboll på slutet (sträckte mig i början) och självklart så ska man ju ge allt. vilket resulterar i att jag har mega ont nu :( och att jag ska plugga bajs matte hela dagen DÖÖÖÖÖÖÖ!

plus att jag har världens största diskhög att ta tag i nu men :( tror inte jag har några rena talrikar kvar :( (har typ 8st samt 4st små skålar) så har inget att äta ur :(

jajja - mot disken!
btw: Jag kan inte allt om kristendom, jag spenderade ca 3 tim framför datan och sökte information för mitt tal i nationella priven.

Kommentarer

  • ... säger:

    okej, ofta du letade info om kristendomen i 3 timmar:O
    du kan ju ändå allt, det märker man när du pratar:S
    du e ass duktig försök inte lura oss:S

    2008-05-07 | 18:41:15

Kommentera inlägget här: