Janina Ahlqvist

VÅR!

Kategori: Allmänt

Det känns verkligen att det är vår ute nu, masa lukta gott och massa grönt och massa varmt!! Så sjukt skönt det är att bara kunna vika upp byxorna och gå runt i linne me love a lot!!! Ja jag har precis kommit hem från en långpromenad me tobbe, mkt trevligt och mkt behövligt kände jag :) alltid trevligt att umgås med den pojken hehhe och han e en bra gå ut och gå partner hihi dock blev det lite kalt när daggen kom nu de sista typ 20min men iaf skönt va det att få lite motion och det e ju alltid roligare om man e fler.Dock så ville han dra med mig på en jogginrunda på ca 1mil nån gång. HAHA jag bara skrattade åt honom, det  e verkligen pinsamt hur sjukt dålig kondis jag har fått men men.....som sagt en trevlig och skön promenix blev det ju.

träffade elinpelin tvättmaskin och Fru me, de hade pluggat massa historia heheh as roligt XD de har tp lagt ner 10tim på de lr ngt hehehe men de va nice :P

jajja - för att mina scouter e sötast :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: