Janina Ahlqvist

I can't sleep I'm so lost whitout you...

Kategori: Allmänt

Yes precis när man nästan lyckats sova normalt igen så förstörs de, kan inte sova utan dig....
Dock känner jag mig som en j*vla idiot och något utnyttjad men heey ja får väl bara skylla mig sjävl....
Men trodde faktiskt att du ändrat dig trodde faktiskt att du menade det denna gången att det bettydde lika mycket för dig som för mig men jag hade visst fel. Det jag inte förstår är varför du började, varför du spelade med, varför du inte slutade morgonen efter utan bara spelade med?

Jag är arg på mig själv för att jag hoppar så fort du säger hoppa, jag är arg på mig själv för att jag itne har någon kontroll över mig själv längre. Allt e åt helvete och det är mitt egna fel. Skolan, vännerna, kärleken, killar, livet, familjen säg något som inte är åt helvete i mitt liv, något som ja hitintills inte har lyckats förstöra för skulle va ganska skönt att höra det just nu.

Jag saknar dig så sjukt mkt just nu att du inte kan ana!!
Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig själv.



"A long time ago, we use to be friends "



Jajja - tårana har slutat rinna, bara tomhet kvar.

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Du vet att jag finns här och jag tror att du har en inre styrka <3

    2008-11-17 | 19:27:08
    Bloggadress: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: