Janina Ahlqvist

samtal...

Kategori: Allmänt

asså jag vet inte riktigt vad jag tänker tycker eller känner just nu. känns skönt att ha pratat ut me dig om de, känns skönt att ha pratat så med dig almänt och kändes sjukt skönt att bara öppna mig även fast de bara varade en kort stund men heey de va alltid ngt iaf. Jag vet exakt vad jag vill men har kommit på att bara för att jag vill det så betyder de inte att alla andra vill de, att jag kan få precis som jag vill. jag har trott det alldeles för länge, levt i min lilla bubbla, nu vet jag att de kanske har hänt för mycket för att de någonsin ska gå att laga. men jag ska göra mitt bästa men måste ändra taktik för denna taktiken funkar inte. ska bara släppa det och försöka vara din vän med tiden kommer vi att lyckas och med tiden kanske jag kan slänga in lite lim här och där och försöka laga det hela bit för bit så att en vacker dag kanske allt är helt igen. men om inte annat så kommer du alltid finnas där för mig precis som jag för dig. våra kännslor kanske inte kommer ändras men omständigheterna gör det de inser jag nu och måste bara få mig själv att acceptera det hela det kommer ta tid och kommer vara pain in da as tills dess men heey me tiden blir de förhoppningsvis bättre.


för övrig va ja på ungdomsmöte i Åsne öga aka Åsenhöga, sjukt bra möte, sjukt bra predikan men o andra sidan va kan man förvänta sig utav knutsson? massa klockrena komenterer och sånger. Tände ljus och tänkte på dig farmor, jag vet att du har det bättre nu att du är med farfar och farbror. att du är lycklig och inte plågas att du känner hans värme och ljus att du går vid hans sida. Jag vet att han tar hand om dig och att du sitter där på ditt fluffiga moln och tittar ner på mig bevakar mig och skyddar mig. förhoppningsvis är du stolt över mig. Så nu känns det mycket bättre på den fronten och de kännns som om att jag lämnade allt det jobbiga med det här där i kyrkbänken, att jag bara kan fokuserar på sorgen och gå vidare sakta men säkert. Att jag faktiskt kan tänka på dig utan att börja as lipa, utan att stänga av utan bara  njuta av att faktiskt kuinna känna dig nära utan att det blir för outhärdigt...+ att de va kul att Ida va med och tyckte att de va kul!!


dansade idag med, jupp har hunnit med mycket typ 2 tim me Bella vi gör världes snyggaste koreografi :D

de finns två stunder då jag inte tänker på dig

1. när jag dansar
2. när jag är nära Gud.

då kommer inga minnen om dig, då funakr min hjärna som den ska.


Jajja - is there life after an broken heart?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: