Janina Ahlqvist

smärta

Kategori: Allmänt

Vill bara gå tillbaka i tiden och ändra så sjukt mkt som jag gjort, saker som jag gjort enda sen jag va barn vill gå tillbaka och börja om från början och inte begå samma misstag igen. Jag vill vara lite och  bekymmerlös igen men de kommer aldrig att hända, nej ja måste bli vuxen ta ansvar för mina handlingar och inse att de jag gör får konsekvenser.

JG igår va bara läskigt, under mina 4 år som kristen har jag aldrig varit me om ngt liknande. Jag gick fram för förbön, för att få förlåtelse. David börjar be och jag börjar efter ett tag att skaka i hela kroppen i varige lite del utav mig vibbrerar sen fylls jag utav något kan inte beskriva hur de kändes men jag fylldes o de kändes som om att det jag fylldes med försökte trycka undan klumpen i magen. sen började de att pulsera ut i varige nerv, varige kroppsdel i hela mig och ta med sig de som kändes jobbigt och samla de på ett och samma ställe, Nu hade david coh kommit dit (det finns 2 utav dem) och jag böjar skak och gråta och ja känner hur det här håller p åatt forsa omkring i mig får mig att känna mig lugn, avslappnad, lättnad, förlåten. När de är klara klarar jag knappt att ta mig till bänken för mina ben vägrar att bära mig och jag andas tungt. Det kändes som om att jag behövde andas för att få ut allt de ond allt de som samlats i magen från hela kroppen varige andetag gjorde det lättare att andas normalt lättare för mig att känna mig bättre. vet inte hur länge jag satt där i bänken och bara andades. grät inte skrattade inte utan bara andades. Har aldrig varit med om ngt liknande o de tog säkert över en timma om inte mer innan ja kunde stödja någorlunda på mina ben igen.Va bland de mäktigaste jag varit med om samtidigt som de va sjukt läskigt men kändes så bra efteråt och i morse. Har gjort allt mkt lättare helt enkelt.
Gud är mäktig och stor han gör under i den minsta människan också!




När kommer man sluta klandra sig sj, när kommer man blir mänslig nog att kunna leva igen, när kommer man sluta tänka bakåt och tänka på nuet och inte framtiden,  när kommer man sluta ångra alla valen man tagit, när kommer man sluta minnas alla dem man sårat, när kommer mitt huvud bli normalt igen?



Jajja - I can make it on my own

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Ring mig ikväll om du inte jobbar då <3

    2008-12-01 | 08:46:51
    Bloggadress: http://princesseva.blogg.se/
  • Tobbe säger:

    Och du säger att JG inte är läskigt...

    2008-12-02 | 17:01:20

Kommentera inlägget här: