Janina Ahlqvist

Födelsedag

Kategori: Allmänt

Okey då är man 18 hela år nu då. Känns ungefär som 17 bara de att jag får göra lite fler festliga grejjer :) o inte är beroende utav min mamma längre! WOOHOO!!

Hade en ap trevlig födelsedag för överigt, den börjar med att Mårten e först att gratta mig sen följer en hel rad me trevligt folk o resten kom sen på morgonen någon gång :P Träffade Mackan för första gången typ sen vi började sancak för ca 3år sen så va as kul! hade massa festliga diskutioner över en fika vilket lätt måste göras om :) Efter de träffar rjag Filip en kille från högtadiet som jag inteeträffat på länge o får vesrtsa kramen o allt as trelvigt. Får även Sms utav Björn vilket inte e  helt fel det heller sammtidigt som jag pratar med Mårten i telefon.

Fick även god mat och god tårta hos mamma o träffa Lina flina i kyrkan för massa flumm. Så födelsedagen blev lyckad trorts allt :)


Jajja - gbg te helgen!!!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: