Janina Ahlqvist

Försvunnen kamera och Herrgåman

Kategori: Allmänt

Jo nu e det så att min kamera e spårlöst försvunnen :O trodde seriöst att ja hade packat ner den men nu hittar ja den ingenstans o det är inte bra. För imon drar ja te folkunganatta o då vill man ha me kameran o få massa festliga bilder :/ hiooas verkligen att den ligger i min lägenhet för annars är ja så hårt körd så vet inte vart ja ska ta vägen :(

Sen så e ja typ stressad till max :( fattar ingenting om mitt liv just nu....skolan e så sjukt förvirrande för vi har en massa kvällar och alla tjatar om allt annat o ingen har koll inte ens lärarna. Så hur e meningen att jag ska få koll om ingen annan har det??? Sen har vi konfan som också e lite förvirrande för vi har slagit ihop oss med anderstoparna och ingen har koll och alla säger åt mig att va där då och då typ. O eftersom varken mina pastorer eller min ungdomsledare kan vara med nu i helgen så måste jag vara med, men jag har en annan hajk som ja ska på imorgon så e lite smått stressad. Sen va ja ju tvungen att ändra mina planer för ikväll då me eftersom konfan kom så missar versta myskvällen me Tobbe för de :( o det e sorgligt må ni tro! Vi skulle sett exorcisten och the note book har velat se dem as länge lr rättare sagt exorcisten o tobbe velat se the notbook. så vi fick göra en ombokning o köra de nästa helg ist men hade verkligen behövt och velat göra de idag.

men men va på gärdet och sprang idag me lina. det va as festligt träffa massa trevligt folk typ :P O de e Party.dock inte så kul att sitta o frysa på linas idrottselektion men va gör man inte för sin baby?

Ne nu ska ja packa de sista inför hajken

Jajja - huvudet bara snurrar och snurrar

Herrgåman är en bra uppfinning, hur man kan få något som e så idiotiskt som att skalla en herrgåman skylt att låta logiskt så måste man vara helt rubbad eller väldigt smart. Har inte riktigt bestämt mig för vilket än. Men det versta är att jag också tycker att det verkar logiskt. För när man tycker att ens liv e skit gå och ställ dig framför en Herrgåmanskylt och fundera på om det är värt att skalla den eller inte, om svaret är nej då är ditt problem inte så stort och om svaret är Ja, aa då får du sjukt ont i huvdet när du skallar den och du inser hur otoligt dum du är men mår bättre sen. dock kommer man ha ett fint märke i pannan men det är ovesentligt :P
Så en Herrgåmanskylt e bra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: