Janina Ahlqvist

de va ett tag sen...

Kategori: Allmänt

Heey! va ett tag sen det hände ngt här kände jag nu, kanske ska börja ta tag i det igen nu när det börjar hända grejjer. eller det gör det hela tiden en iaf :) Jag är tillsammans med Simon igen :) det känns sjukt bra!! Jag har baldejt, simon :) min klänning e uber vacker, jag har skit snygga skor, har handskar och har fixat en som fixar mitt smink ( mia simons syster) sen ska jag bara boka tid med sarah för håret också :) appråpå hår så har jag lugg igen :) jag fick en fin impuls när sara toppade mig igrå så ja klippte en lugg :) dock funkar inte mina solglasögon till den :( men heey den har snart växt ut iaf så då blir de snelugg igen :P Sen e jag meganervös inför imorgon :O har min projekt utställning! Hoppas bara att allt blir lyckat e en aning nervös men ska nog bli bra :) Nu ska jag läsa lite sen nanna Jajja - cus you are everyweher to me...

Kommentarer

  • Sara säger:

    Kika gärna in på min blogg och svara på dagens fråga =)

    2009-04-14 | 22:36:48
    Bloggadress: http://ertansara.blogg.se/
  • mia säger:

    Hej!

    Vad kul att få läsa ett nytryckt inlägg! Var jätte kul att få gå på din vernisage :) Det blev verkligen jätte bra!

    Kram

    2009-04-15 | 21:09:39
    Bloggadress: http://misenk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: