Janina Ahlqvist

förvirrande texter och elaka bilar

Kategori: Allmänt

Jaa idag har de inte riktigt varit min dag, jag va uppe sent o plugga igår vilket visade sig inte vara så bra för simon väckte mig halv 8 och frågade varför jag inte hade åkt. Jag trodde stenhårt på att jag hade gått upp, åkt hem, bytt bil och åkt till skolan men det var visst en dröm och jag hade försovit mig. så blev bara klä på sig och åka.

Men min kära bil sammarbetar inte med mig, den har ett motorfel som gör att motor ibland stannar och då låser sig ratten men de har inte hänt på ett tag och inte varit så farligt men idag höll jag på att krocka två ggr på grund utav de.så va lite små skärrad så ringde far min och han säger att de finns ingen möjlighet att den kan göra så men jag har jue upplevt det så enligt mig borde det funka men men han ska iaf titta på den imon o förhoppninsvis hitta felet på den annars så tänker jag inte köra den på ett tag. Lite små skärrad och de krävs ganska mkt för att jag ska bli de så.

Men blir iaf borås på fre oavsett om bilen e ok lr inte, ringde bror som lovade att jag skulle få låna hans bil iafll de va så att min inte funka :) så bilr djurpark för första gången!! E as peppad kommer få se riktiga apor!!!! hihi visst de låter lite barnsligt men har aldrig varit på en djurpark så kommer springa omkring som en 5 åring :) stackars Rob som kommer få stå ut me lilla mig xD

Sen försöker jag verkligen få ihop min rapport för projektarbetet men de går verkligen inte för texterna e as förvirrande och jag fattar nada...aja får se hur det här kommer att gå har 4 dagar till på mig att skriva den kommer väl sitta hela dagen imonrgon och jobba på den.

Dock spendera hela tis kväll me simon eftersom han åkter till Holland tillsammans me i princip allt annat folk jag känner på onsdag och jag inte kommer träffa honom innan de så blir nog lite mys hemma. Men han kommer hem på söndag igen och jag kommer vara hemma med tanke på att ja ska te läkarn på måndag igen....fler prover.... :(

Nu ska jag försöka skriva ngt mer på rapporten innan jag ska sova, måste sova ut lite inatt känner jag!!

Natti natti

Jajja - I wan't you to know who I am inside

Kommentarer


Kommentera inlägget här: