Janina Ahlqvist

Här igen nu då...

Kategori: Allmänt

MIn utställning gick jätte bra var massa folk som kom lr iaf 25-30 ungefär, mestadels folk från Gislaved dock men va massa kul att det kom så många. Tack alla ni som kom, betydde as mycket!!! Och tack för all respons jag fick :)
SKolan ska köpa fyra utav tavlorna och en lärare köpa en annan så känns bra iaf! Nu ska jag bara börja med den förbaskade rapporten också, men tänker inte göra de fören jag har gjort mitt servis prov (teoretiskt).

Annars har det inte hänt överdrivet mycket faktiskt mest tagit det lugnt i helgen, solat och myst typ. Ätitmassa grillat och annat gott. Dock va de pyjamasparty i fre som började med brännboll i pyjamas sen freningen med pizza, julmust och massa avslöjanden :P Tack för en trevlig kväll!!


I lördgas blev de parken me lina och sara men de va megat tråk så vi drog hem till Johan där killarna satt och spelade NHL. bev en tidig kväll för mig tills simon kom hem och väckte mig när han skulle lägga sig så jag kunde inte somna om fören långt senare.

Kyrkan på söndag med församlingsmöte, bestlutade den nya församlingens namn, blev: GISLAVEDS FRIKYRKO FÖRSAMLING. Klart bättre än de andra förslagen (GISLE KYRKAN, TREENIGHETS KYRKAN, GISLAVEDS FRIKYRKA KLIPPAN) Men var sjukt segt att inte komma därifrån fören vid halv kvart i två.

sen var jag så trött så jag orkade inte köra upp igår så jag stannade och hade mys framför tv:n med simon, albin och hans föräldrar, Åkte upp i morse ist

Kommentarer

  • mia säger:

    låter som om du haft fullt upp..!

    det är bara att ringa när du har tid att titta på sminket o så.. :)

    2009-04-21 | 21:32:01
    Bloggadress: http://misenk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: