Janina Ahlqvist

In chock!

Kategori: Allmänt

Idag gick de ingen vidare...skulle skrivit prov tidigare idag men de blev de liksom inget med....hela servisgruppen bestämde sig för att göra en gemensam bojkott och ta igen de på tisdag då vi alla har övat lite till :) efter det så stötte jag på simon och gustav på a6, va mkt trevligt strosa runt där lite med dem och åt lite lunch.

sen åkte jag hem och packade ihop lite grejjer som jag inte behöver här uppe längre som simon kunde ta med hem i bilen (jo för mor min ringde och sa att bilen skulle besiktigas imon så va tvungen att köra hem den, men simon erbjöd sig) så blev ilte pylar. Galet vad mycket man plockar på sig under tre år, måste verkligen börja rensa nu är trorts allt bara 6v kvar nu! PANIK !!!

Sen somnade jag i sängen i över 2 tim, vilade ut framför en film. sen började jag leta insperation vilket jag sysselsatte mig med i nästan 2tim tog ett avbrott och gick o solade lite så att jag blir brun till balen :) sen pratade jag en stund med mårten också massa trevligt.

Sen fortsatte jag att leta insperation och skissade upp de jag vill ha...var evighter sen jag bara skissa eller måla för måladet skull va ganska skönt och avslappnande fakttikst och tiden bara flyger iväg. Känner mig dock sjukt nöjd med mitt verk, övning ger visst färdighet. för två år sen hade jag absolut inte lyckats med det så är lite chockad själv faktiskt, får bara se vad simon tycker imorgon. hoppas han tycker om det!! Jag tycker iaf om det men det är inte alltid de räcker.

Aja ska nanna nu servisen imorgon sen massa cykelvett med mina scouter och prat me Dan. kommer behöv alla sömn jag kan få!!!



Jajja - I'm so confused about what to do, sometimes I wanne throw it all awey....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: