Janina Ahlqvist

vals och dumt tanklock

Kategori: Allmänt

Igår övade jag och Simon på valsen för första gången, gick lite trögt i början men sen så kom han in i det :) med lite övning kanske han blir riktigt duktig till balen vilket jag inte tvekar en sekund på. dock hade jag lite ömma fötter eftersom han hade skor på sig men glömde hämta mina men så farigt många ggr trampade han mig inte på tåna så han var verkligen jätte duktig för att inte ha dansat innan. Mamma blev helt chockad (hon hjälpte honom med stegen) och berömde honom mkt :)

Sen skulle jag köra upp till jkpg i morse igen då problemet var bara att jag inte hade tankat så va tvungen att tanka. Men mitt kära tanklock e helt idiotiskt på bilen så lyckas inte få upp det så får åka hem skälla lite på pappa för han köpt ett så ologiskt tanklock sen visar han hur jag ska göra och jag får upp det. Så då åker jag och ska tanka igen men tror ni jag får upp tanklocket? Nej! Står där och ser ut som ett fån, blir lagom glad och sparkar på bilen. Tillslut sväljer jag min stolthet och ber en gubbe om  hjälp som självklart får upp det direkt och jag framstår som en dum blondin :( men men halv 8 kommer jag iväg....jag börjar kl 8.....så va lite lagom sen idag men men.


Prov i eftermiddag....hmm lite lagom pepp kommer inte alls gå men men...måste få minst VG på de...massa servis facktermer på franska...uch....aja bara till att börja plugga nu.

Jajja - if somethings hard to do, then it's not worth doing....

Kommentarer

  • mia säger:

    Va kul att väskan passade!

    Längtar att se hur allt ser ut :)

    2009-04-22 | 19:53:20
    Bloggadress: http://misenk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: