Janina Ahlqvist

god natt lr god morgon?

Kategori: Allmänt

Jepp kom hem för 10min sen xD känns lyckat men heey de e nice jag har lov :D

Summerar dagen kort för måste nanna

Lunchdejt me lina o viktor
Ullared me lina linn o frida
isaberg me lina viktor o nicke
film me lina o mattias


jupp e va jag hunnit med idag lagom stressigt men heeey jag har lov och jag får flänga runt :P
Imon/idag så blir de träna, banken, baka, packa, förhoppningsvis lite plugg men antagligen ngn impulsgrej :P

På fredag me 99% säkerthet bli det P-vik o hälsa på david o emanuel o gratta hanna :D sen blir de jkpg resten av helgen me bella :D

nu ska jag nanna :D


Jajja - saknar dig mer och mer för varige dag...


btw klarade mitt teoriprov i tisdags så 2 steg närmre körkortet :D

Kommentarer

  • :D säger:

    grattis till teorin:D

    hoppas du klarar allt annat också:)

    2009-02-12 | 14:00:35

Kommentera inlägget här: