Janina Ahlqvist

Helgen...

Kategori: Allmänt

Hr inte blivit så mkt bloggande på sista tiden men e för har haft så mkt att göra :(

I fredags varr de skolan där jag blev hemskickada ifrån får de tyckte inte jag skulle servera (hade världens bi-verkningar av nya medicinen, död släkting så va inte övedrivet pepp) Så blev skickad te kuraton sen hem men kuraton va inte där så va lugnt gick hem o vila magen ist, sen konfa hajk i Öreyd så hoppade av bussen där men innan dess somnade jag massa gånger och stötte även på en markus vilket va trevligt. Sen pratade jag me Mackan hela vägen från busshållplatsen til kyrkan vilket e en bit. men va nice, länge sen vi prata :(  på hajekn hade vi tema "kär o galen" vilket va lite småintressant men gick bra...drog hem sen på kvällen. men hade så hårt velat hänga på lina te Gnosjö men men

I Lördags så va de jobb på berget som gällde, från 9-17 va lika segt som vanligt men funkade stod i kängorna så jag salpp iaf att frysa om tårna...men de va så härligt väder så de va skönt. Jag o Joss varieade oss mellan toppliften och barnliften Hanna stod nere i banbacken hela tiden...men de värsta va sista åket kl 5 så e de en tjej som trillar och bryte benet :( galet va fart jag fick me att ta av henne skidorna! stackars dansk :( Sen har jag nog sett de omöjliga en as het dansk!! 

Efter berget bara de av te Gnosjö me lina...kom hem 17.45 , 18.40 åkte vi xD men Gnosjö va riktigt nice va kul o träffa massa nytt folk, massa boråsare :D hur sköna nissar som hellst alltså!! Sen hem laga mat mitt i natten o nanna...på söndagen belv de kyrkan mamma kommer in 9.40 o frågar ska inte du till kyrkan DOH jag har försovit mig. men gick bra iaf men höll nästan på att somna i kyrkan men de e överrsakttat hehe sen en semla på fikat och sen gå hem i sälskap av Mårten.  Träffade madde en sväng igår kväll me va mysigt :)

O Idag blev de tandläkaren nu på monnen sjukt drygt men men ska dit i mars igen för att snacka tandställning :( senare idag bli de slåss me dan och fixa håret. Måste upp te jkpg o hämta pass helvetet som jag glömde i fredags :( annas hade jag kunnat stanna hemma men får se om jag drar te skolan kanske blir så tyvärr måste nog de o då blir de inte slåss me Dan :( men hade verkligen behövt de.


Jajja - Shit jag lever fortfarande på de :O mår bra :)



Nu vet jag exakt vad jag var för dig, kan inte fatta att jag va så j*vla dum!! du är precis så som de sa att du va men jag ville inte lyssna nu vet jag och kan inte fatta att jag inte såg de från böjan. Suck, men dra dit pepparn växer vill inte ha me dig att göra. spec om du ska va sånhärn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: