Janina Ahlqvist

jahpp...

Kategori: Allmänt

En till natt helt utan sömn...känns sådär bra me tanke på att jag har restauragen idag och konfa ikv och ska jobba på berget från 9-17 imon jo men visst va smart jag känner mig alltså...men kan man inte sova så kan man inte e väl inget att göra åt saken men men blir nog bra tillslut o helgen lever vi igenom på pepsi <3 får se vad som händer på lördag men pepsi blir de iaf...sen bli de kyrkan på söndag me konfirmanderna. hmm undra om jag komme lyckas hålla mig vaken? det återstår att se... :P sen efter de blir de färga håret me :P weeee


Jupp sen jag skrev sist har jag piercat mitt öra rätt igenom brosket ja de kändes men de va lätt värt de dock e örat en aning ömnt, men vill man vara fin får man lida pin. Tycker fortfarande att den i navlen gjorde ondare men aja de e nog bara jag.

Jag har varit på min första provning till balklänningen, eh den såg ut som ett tält men blir nog lättare att se lite mer nästa provning. då hon har sytt in de hon tog mått på idag osv.blir nog nice till slut sen gäller det bara att hitta en baldejt me men de löser sig alltid :P


ne nu ska jag ner o äta lite frulle så att jag överlever till skolan uch bussen går om 30 min....men men

btw. Dan sa att jag va smartast xD


Jajja - saknar dig så mkt att det gör ont...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: