Janina Ahlqvist

Massa träning..

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit duktig :D aa iaf om man bortser från att jag försov mig i morse...orkade inte upp o spring sen så ligger jag och har de gott i sängen då jag vaknar 08.50 och börjar fundera hmm jag har glömt ngt...jag har glömt ngt viktigt...SHIT jag börjar 9 idag!! då va de bara stressa upp och fixa allt och trampa massa snabbt te jobbet kvart över 9 va jag där :P men jag va almänt sur idag så de va inte så nice :(

efter jobbet trampa upp te sporthallen o lägga sig o sova i korridoren utanför judo lokalen för att vänta på Dan men inte får man sova då kommer bella o sparkar på en :( så ska man va social (inte för att de va ngt negativt tvärt om ganska nice faktiskt) men vi tog de lugnt idag och stretchade mest...och insåg att jag e alldeles för stel :( men sen sparkade jag och slogs lite me så va lite duktig :P så träningsvärk blir de imon igen men de e  nice...sen efter de trampa ner till kyrkan läsa lite prata lite me David o sen dansa <3 går massa bra nu så börjar se ljust ut iaf :P hihihih

sen trampa hem äta duscha snacka me folk på msn och nu ska jag nanna så jag orkar imon me...får se om jag kanske lyckas komma upp o springa xD tveksam men man kan jue alltid hoppas....sen dans efter jobbet sen seniorscout me massa massage sen dyker Suffe upp så får se vad som händer :P


natti natt

Jajja - GAH bli galen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: