Janina Ahlqvist

P-vik :P

Kategori: Allmänt

Jupp lovet avslutade jag, lina o bella med att dra till Påskalavik och överraska min ska'ut handledare som fyllde 31 med lite muffin....vi passade även på att träffa David o Emanuel också men de kanske va lite mer därför vi åkte dit och Hannas födelsedag blev liksom bara ett plus...men blev massa nice o åka upp me brudarna i husbilen sen tonår i p-vik va väldigt intresant o sen taco, film o mys hos emanuel där vi sov. Massa trött somnade i sängen där jag o david låg o glodde på film för madrasserna va fulla sen vaknar jag av att david e snäll o byter säng så att vi sover i varsin säng o då blev de massa kalt så låg vaken o frös när alla andra hade de varmt o gott. Men aa så somnade rrunt halv 5-5 och gick upp 8. För vi skulle åka hem igen vid 9. Aja de blev iaf en väldigt lyckad helg me massa trevligt folk o mys <3


Sen blev jag och bella dumpade i jkpg i lägenheten där vi har spenderat alla hjärtans dag med att kolla dansfilm o äta kladdkaka,grädde,tårta,godis, hamburgare och druckigt pepsi. väldigt lyckad dag!!  massa mys o massage blev det också :P tack gumman du e bäst <3

Lina o Bella e helt underbara nissar som ställer upp med allt man behöver! Tack snyggingar för att ni finns! Älskar e båda i massor!!

Städa o träninge imon kankse sola me...måste bli brun till balen också aa får se om jag har råd :/


Jajja - tillbaka i samma sits igen då

Kommentarer


Kommentera inlägget här: