Janina Ahlqvist

Parken + GBG

Kategori: Allmänt

Yeeh igår blev de parken me babem as nice va de :P förfest hos henne me singstar, nöter, popcorn, tjejer, äggkoppar och massa pepsi för min del....De va en väldigt lyckad kväll och shota citronkoncentrat ur äggkoppar är en upplevelse i sig kan jag lova dig! Alla shota sprit, Lina får mig att shota citron...aja nice va de iaf och dricka pepsi o bli full på de e nice...va ganska borta igår kväll men de va trevligt iaf massa dans blev det och björn rosenström såg man :P och massa mys också :P dock försökte kribbes polare Bullen få med mig hem o sova hos honom men så blev de ikke för de blev hem te Lina <3

Lyckades göra tabbe igår igen men heey man är väl inte mer än människa :P träffade Sanna me (bors ex) utanför parken me stod och pratade lite medan vi väntade på att Peter en nisse Lina skulle köra hem dök upp och jag avslutade min hamburgare xD det va nice...jag lyckades även mygla till en hamburgare till Lina billigare hehe jag e typ kung på sånt :P jsut träffade Mattias också, han e en festlig prick han xD Aa kvällen slutade iaf hos Lina kl 4 på morgonen tror jag vi la oss för att sova...

vaknar runt halv 10 lagom pigga o goa....ligger o snackar lite hör hennes päron dra till kyrkan då kommer vi på att vi också e pepp på kyrkan så kvart i 10 bestämmer vi att vi ska åka in så snabbt packa ihop grejjerna göra sig någorlunda fräch sen åka in...vi e inne 5 över 10 as nice...Gudstjänsten va riktigt nice och fick ur mig en del grejjer så när vi sitter på kyrkkaffet så får jag och lina världens ide! Vi drar te GBG o shoppar xD så fjäska för linas päron för att få låna bilen och iväg till GBG bar det....

Gick riktgit bra och vi körde inte fel en enda gång! och inte körde vi på någon eller något heller :P så hela bilresan va lyckad...hittade lite festliga och onödiga grejjer men de e ganska nice endå inte handlat på flera månader typ så känndes bra....köpte även två böcker...uch börjar bli dyrt den där hobbyn me så hårt värt det...undra om mina päron tänker köpa mig dendär bokhyllan snart som de lovat hm...åter till dagen Sen träffa vi John och Albin som tog en fika me oss...aa Albin gick väl med oss en stund och kolla i butiker men iaf...sen bar de av till min gamla praktikplats för käk va riktigt nice :P snackade även om sommarjobb så de va fest hon skulle kolla lite me om hon kunde hitta ngt te Lina me så de skulle va rikigt nice...

Sen kom Mårten o Tobbe och hände me oss en stund :) vi åkte runt lite i GBG sen ut till Möndal för att jag skulle få lite serie av Mårten  sen körde vi hem Tobbe och sen bara det av tillbaka till GVD va hemma runt 10 typ as nice :P Så kan säga att det va en väldigt lyckad helg me massa skoj och bus. Och massa LINA <3 fyy va jobbigt de kommer bli att åka tillbaka till jkpg igen men men blir nog bra till slut

Nu ska jag nanna så jag orkar med imon också...blir upp o springa på monnen sen jobba kl 9 sno me en matlåda, slåss me Dan dra te kyrkan o plugga (datan e me + teoriböckerna) sen käka maten ja snodde från jobbet och sen dansa tror jag det blir om jag orkar dvs...men men de märker vi måste iaf träna sen hur de blir me pluggandet de är en annan sak...hehe natti natti

Jajja - I want you back....



ps... shit va gammla jag och lina kände oss i bilen...vi fick typ ångest...så vi ska umgås och leka med små barn för då blir man liten igen...Gud va jag önskar att jag var liten och slapp alla problem.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: