Janina Ahlqvist

Parken...

Kategori: Allmänt

Idag har de då hänt en del...blev vakna runt 11 försöka få me ngn te isaberg men blev totaldissad så fårga emelie om jag ville hänga me o fota och de ville jag...sen fika hos henne sen ringer babe o frågar om jag e pepp på att träna me  henne i burseryd, de sluta me att hon träna och jag satt brevid och tjatade om parken och såg söt ut :)


Fick tillslut me henne ut iaf, och parken blev de :) mest för att komma ut och slippa tänka va as skönt....men musiken sög så vi satt mest och snackade me folk. Lyckades även mygla till oss 4 gratis drinkar var :) så totalt 8st drinkar...och nej vi dricker inte utan de va Maki <3 en alkoholfri drink as god e den 50/50 apelsinjucie/sprite o toppa me gerdalin :) fy va gott de va :P massa flumm me mattias o cliff :P lite flumm me tobbe och träffa en rolig finne me joni tror jag han hette men aa de va lite snice....dock lite depp emellan åt men heey de gick över....dock tänka lite för mkt ibland mne mne tack babe för att duu gjorde så jag slapp sitta hemma ikv. Dock tänkte vi dra en film me Jonas efter parken men han svarade inte så vi antog att han sov så vi ville inte ringa och väcka honom xD

Så nu ska jag nanna så jag orkar gudstjänst o dans imon :O


KÄRLEK <3



Jajja - sliten








Skulle ge nästan vad som hellst för att få kalla mig din igen, allt du behöver göra är att be om det. säga att du vill att det ska vara så....de säger att du e precis som jag...nicka o se glad ut....o du går ut mer än vad jag gör...men men antar att du inte vill för annars hade du väl redan sagt..men hoppet lever än. kommer aldrig komma över dig, kommer aldrig glömma....

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Om han var liten och skallig var det Joni ja ^^ han är skitkul :D:D



    Tack för att du följde med igår, tror inte att jag pallat det själv <3

    2009-02-08 | 11:07:04
    Bloggadress: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: