Janina Ahlqvist

Seg dag

Kategori: Allmänt

Idag orkade jag knappt upp ur sängen men tillslut kom jag upp och va i tid till jobbet :P vilket va ganska nice...sen så gjorde jag klart en himla massa som inte Stoffe hade gjrot igår som han skulle gjort...sen fick jag cykla iväg till banken o växla penga så när jag skulle cykla tillbaka tog jag en sväng lite väl snabbt i gruset...grus e visst halt :/ så jag slira me cykeln men tack vara Dans träning me rullningar så lyckades jag att inte skada mig dock kom jag in i den lite sent så skrapa upp ena armbågen en aning men heey de kunde vait värre :P

Sen börja lunchen as bra idag...23 gäster innan kl 12 efter de så va det inte många runt 10 kanske så jag fick suluta tidigare idag för det inte fanns ngt att göra disken va klar o allt annat me för den delen xD

Så nu ligger jag o glor lite tv och ska sova om en stund så att jag orkar me livet en stund till....


Jajja - alldeles fö mkt att tänka på

Kommentarer


Kommentera inlägget här: