Janina Ahlqvist

sömn?

Kategori: Allmänt

Jupp sov ut idag vakande lite innan 12 :D kändes gytt :) sen så städade jag och bella lite o fixa sen dumpa jag henne på bussen o gick till friskis o tråkade i en timme innan tränignen började...körde ett balans pass idag...as gytt va de lite mesigt men ett skönt slut på veckan liksom men kan tänka mig om man kör ett pass innan ett balans pass kan de va riktigt gytt eller springer en runda typ. Men de jobbiga va att mitt lår typ krampa ungefär halvvägs in i passet o va helt konstigt och de e fortfarande konstigt kan liksom inte sträka ut de, ja kan gå på de helt vanligt men om jag ska tänja/stretch så gör de groteskt ont som om hela muskeln e låst eller nått....aja de släpper väl snart hoppas jag.

Imon blir de städa lägenhet och träning, kör ett ki-jympa o ett balans pass direkt efter borde funka tycker jag eftersom balansen inte va jobbig o extra stretching har ingen dött utav :D har faktiskt inte så mkt städning kvar bara damssuga skura damma av och plocka ordning på skrivbordet inte så farligt faktiskt :)

Skolan börjar imon me...e inte alls pepp. känns as skumt hadde hellre bara fortsatt och jobba kommit in i de systemet nu liksom o de känns as gytt inte jobbigt alls som jag trodde att de skulle göra men så fort skolan kommer upp får jag ångest :/ men men de blir nog bra ska snacka me ett par lärare imon o så och antagligen måste jag ha ett mentros samtal me tanten också bläää men men har iaf full närvaro att visa upp och MVGn från alla tre ställena så hon kan typ dra sig i röven lr ngt.

nu funderar jag starkt på om jag ska natta lr om jag ska sova för om jag somnar nu finns de ingen chans att jag pallar gå upp kl 7 dvs om 3.5tim inte en chans o de innebär att jag försover mig o jag måste prata ennu mer me tanten. O de pallar jag inte så blir nog att jag läser eller målar lite iaf kanske får mig ett ryck o städar vem vet?


Sen e jag sjukt nervös ska te läkaren på torsdag, ska fixa mitt hår igen och så ska jag på min första provning me kläningen. dock har jag  ingen dejt än men de löser sig. Men är as nervös över kläningen tänk så blir den inte som jag vill ha den eller så passar jag kanske inte i den modellen? tänk så hittar jag inga skor? shit vilka I-lands problem jag har!! sen e de massa annat ja e nervös över också men men...de löser sig säkert




Jajja - känns tomt



I told myself I won't miss you
But I remember
What it feels like beside you..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: