Janina Ahlqvist

upplysning

Kategori: Allmänt

tänkte bara göra en allmän upplysning till alla att körteori när man är törtt är sjukt dyrgt...lr de e iofs dyrgt även fast man är pigg men aa...den e extra dryg när man är cp trött och inte  ätit ngt för dagen än. :/

La mig runt 5 imorse sådär lite lagom, tanken va att gå upp 9-9.30 för att dra till kyrkan men så va inte fallet va alldeles för trött så sov till 11 då jag tänkte att jag kunde hinna med att fånga Anki på kyrkkaffet så att hon äntligen kunde få sina skisser som jag gjorde för ett halvår sen nästa, och det lyckades jag va lagom pigg men de funkar xD snacka lite me Gustav me o sen dansa jag en timme men va alldeles för törtt för att orkar komma på ngt nytt finslipade bara lite på de gamla och körde igenom gamla danser för att  de e skönt att dansa typ :P sen streetcha vilket va massa smärtsamt men nödvändigt sen ringa mamma som kom o hämtade mig. Kände mig lite lat eftersom jag bara dansa en timma men de e bättre än ingenting...sen la ag mig i sängen me den förbaskade teorin och de e det jag sysslar me nu. va skönt med ett avbrott xD men va e det jag höör? mamma ropar MAT!! WOHO slipper göra mat nu blir de käk!!


Jajja - SÖMN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: