Janina Ahlqvist

andra dagen me praktik skulle de ha stått men nee sjuk :(

Kategori: Allmänt

Ja afet intressanta konversationer med kusin och kusin så gick jag o la mig för att förbereda mig för idag tidig uppgång planerat (7 eran tid)  men då vaknar man ruint två av att man fryser och svettas jaa då gott folk har Jajja fått feber, jag får aldrig feber men nu när jag inte e hemma lyckas jag få de så de va bara att stiga upp knarka i sig lite alvedon och lägga sig igen dock mådde jag bättre på monnen men va inte pepp på att jobba 10-18 natten efter man hade haft feber och huvudet dunkade som as så ringde hotellet coh fixat. Kusin gav mig världens äckligaste medecin euqlyptus/svartvinbär som va varm och hade ngn medecin i sig trodde jag skulle spy men lyckades att dricka nästan hela iaf sen bar det av till sängen där jag spenderat hela min dag.

pratade med mor o de komme upp nästa fredag så ska boka hotell till dem, sen ska jag fixa farbrors blommor till graven och besöka farmors grav me ljus och ros imon förhoppningsvis. så mor kommer ta med allt de som jag inte lyckades klämma er i min resväska för det va övervikt dvs min älskade FÖN! har blivit helt beroende utav den märker jag...uch vad fjortis jag är. Aja skönt att begravningen är nästa helg iaf så får man det ur världen och kan börja gå vidare. lr nått åt de hållet iaf.


jag vet inte om jag nämnde den hemska kjolen jag måste jobba i  igår men det krävs isf att nämnas igen, jag jobbar i en hemsk mörkgrön kjol, jupp KJOL + jag tro det eller ej men e det en normal knälång kjol? nej det är en lång kjol!! Så tänk er mig i en lång ful mörkgrön kjol ganska skrattretande. och gå på toa i en långkjol e ju ett mysterium och ett äventyr i sig kan jag lova. och den måste jag ha i 6v :( som tur e tar mamma me min jobbtröjja så att jag slipper jobba i puffarms skjortan som var den enda de hade att låna ut. tycker det e dålig stil att säga att de har kläder att låna ut om de inte har det :( aja får nya nästa fre så e nice :D

aja nu e det käk gott folk ha det så hörs vi blir nog lite mer uppdateringar ioch med att jag e ledig 2 dagar nu :D kanske dyker upp en bild lr två på småkusinerna också :D

Jajja - stark...`?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: