Janina Ahlqvist

andra lediga dagen...

Kategori: Allmänt

Jupp idag så gick jag upp ovanligt tidigt för att ha lagt mig så sent....kunde inte sova igår så låg o kolla scrubs te kl 2 på natten o när jag inte kunde sova då så gjorde jua sit-ups tills jag stupade typ o när jag inte kunde sova då så ritade jag första gånegn på evigheter typ lr rättare sagt på 3månader och när inte de hjälpte så skrev jag och gud va skönt de kändes vet inte varför jag slutade men nu när jag gjorde de igen så va de skönt :D men inte ens de fick mina tankar att skingras så låg o lysnade på musik så runt 4-5 ngn gång somnade jag väl och vaknade vid 11


annars har jag inte gjrot ngt vettigt idag suttit vid datan o kollat dansfilmer och försökte dansa lite men ryggen sa emot direkt :( bajs rygg!! ne har ätit me o duschat.


och jag e as trött men heyy det e bara bra för då kommer jag lägga mig i tid ikv och orka jobba morgon imon. :)


Jajja - the feelings I have are so hard to defeine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: