Janina Ahlqvist

:)

Kategori: Allmänt

Jupp idag har jag tro det eller ej vaknat tidigt och inte av att hunden skällde :D så har hunnit me den massa lr aa läste ut min dumma bok som jag har almänt damp på varit social me kusins fru, ätit, tränat, duchat och nu ska jag börja göra mig iordning för jobbet måste gå om typ 45min o har inte ens torkat håret än XD men blir jobba kväll igen hoppas bara att det är lika mkt att göra ikv som igår så att det e lite roligt iaf,

Sen har jag även fixat min klippning och färgning tills jag kommer hem :) as gla kommer bli rosa slingor i håret WOHOO enda färgen jag inte haft så de känns nice lr aa det e inte enda men den sista som jag faktiskt vill ha i håret. Så då har man fått alla sånna fantasier ur tankarna sen :P


Btw glodde lite film på youtube yhe hotti and the notti det e bara paris hilton som kan göra sånna filmer XD hon e typ sämst på att spela så de blir liksom bara kul att kolla på de. filmen suger för övrigt och har världens skummaste handling men om man vill skratta åt paris så bör man se den XD


ne nu ska jag börja göra mig iordning så jag hinner ha de bäst allihopa lägger upp et inlägg senare som e lite längre

Jajja - she's smiling again

Kommentarer


Kommentera inlägget här: