Janina Ahlqvist

Finland

Kategori: Allmänt

Okey nu har jag kommit fram välbehållen och är utsövd trots en extremt hård säng. Min ressa började med att jg va tvungen att apcka om min väska typ 5ggr me mamma för att jag hade för mkt övervikt men sen orkade jag inte bry mig efter att jag hade tömt väskan på allt som kunde tömmas o fortfarande hade övervikt men ikke sa nissen i incheck ngt om övervikt så jag ska döda våran våg hemma när jag kommer hem. Sen så va flyget sent så va orolig att jag skulle missa bussen som skulle ta mig till tågstationen men hann precis med den men höll på att trilla på kuppen eftersom det är snö och 10 minusgrrader i finland. Sen hittade jag rätt tåg och satte mig tillrätta och förökte sova men gick inte så bra gillar jue inte tåg så va mega rastlös och hungrig så jag bestämde mig för att gå till restaurangvagenen och köpa mig en chockladbit problemet va bara att tåget va strot och massa trappor överallt och massa sånt så jag hittade inte tillbaka till min vagn dirket men efter en stund så. ( och folk undrar varför jag inte gillar tåg! ) efter tre timmars plågande så mötte kusin upp mig ¨på tågstationen i Imatra där det för övrigt va massa snö och vi åkte hem te honom fixade sovplats jag käkade och gjorde mig hemstadd sen la jag mig och sov. vilket jag gjorde i 12tim hade lite sömn att ta igen efter lägret XD

så idag blir det softa funderar på att åka till graven men blir nog imon efter jobbet. orkar inte det just nu blir så jobbigt. men e nog smidigast att bara vara hemma och vlia upp mig inför imon, E lite nervös men kommer nog bli kanon.

Nu ska jag va lite social me kusin ha det bäst och uppdatering kommer så ofta jag kan :D


Jajja - minnerna är många

Kommentarer

  • Maria! säger:

    Ujuj, låter som du har haft en jobbig resa. Men kallt är det inte bara i Finland, här har det varit -7 hela dagen och nu börjar det bli ännu kallare! Maaah, jag vill också till Imatra igen. Fast mest vill jag till Hamina. Måste dit nån sommar!

    Ha de bra min lilla sötis :) Kommer börja prenumenra på denna bloggen också nu!

    Kram

    2009-01-04 | 16:12:00
    Bloggadress: http://ladymiya.blogg.se/
  • Emelie säger:

    Oh!

    hoppas att du har det bra, såg din bdb innan <3 Vi får prata på msn om du vill!

    Hoppas att allt går bra, men du är ju duktig :)

    Puss och Kram!

    2009-01-04 | 18:47:56
    Bloggadress: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: