Janina Ahlqvist

Finland

Kategori: Allmänt

Okey nu drar jag kan inte fatta att det gått så fort. dessa 6v kommer gå as snabbt!! kan verkligen inte fatta det kl 5 går flyget och 8 tåget :O men det blir nog bra hoppas bara de kommer ihåg att hämta mig från stationen XD men kommer sakna alla här hemma mege mkt. va nice att träffa alla igår o mysa me pannkakor :D

btw så va åre riktigt nice o massa mys. lärde mig svänga med min bräda åt båda hållen och ta mig ner relativt snabbt hehe :P iaf sista dagen och lyckades göra det utan att bryta ngt me känner mig duktigt dock har jag en lite krockskadad svansskota för råkade trilla rejält på den tredje dagen. det va den enda rejäla bellen som jag gjorde faktiskt men den känns fortfarande dock.  bilder kommer komma upp bdb när jag får tid.

men nu ska jag fortsätta packa så att jag inte glömmer något viktigt så kommer en uppdatering så fort jag får tag på ett internett :D om jag inte dör på tåget dvs


Jajja -. tåg e läskigt

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Förlåt att jag inte kunde komma!

    Men jag hade redan lovat två klasskompisar att vi skulle plugga.

    Tro mig, jag hade hellre vart med er än att sitta och plugga. T_T

    <3

    2009-01-03 | 11:23:27
    Bloggadress: http://princesseva.blogg.se/
  • David säger:

    Jag ville med komma buhu:(

    Hoppas du får det bra i Finland

    Ta hand om dig

    2009-01-04 | 03:26:27

Kommentera inlägget här: