Janina Ahlqvist

Första dan på nya praktiken...

Kategori: Allmänt

Jupp bytt praktikplats, belv inte höganloft som jag tänkte från början för de hade redan 3 praktikanter så de kunde inte ta emot fler så nu är jag på en niceig lunch restaurang som heter "trappa ner" som ligger här hemma i GVD, Jag kände direkt när jag kom dit att jag skulle trivas massa där. De båda nissarna som äger stället e massa fest as roliga e dem och stället e mkt större än vad jag trodde och de har mega god mat! Synd bara att de bara e lunchservering men nästa fredag kanske de får alkoholtillstånd så de kan ha kvällsöppet också vilket skulle va riktigt nice faktiskt. Men det märker vi me tididen :P

Träffade suffe idag vilket va mega nice satt o prata massa, ses allt för sällan hon och jag men nu när jag e hemma kanske de blir lite mer hoppas jag iaf :P för mega kul o se dig gumman <3

Juste färgade mitt hår igår blev massa nice men ska lägga i lite fler slingor imon så bild mkommer efter de men e mega nöjd me min lugg!! Och klippningen :P så kommer bli nice när de sista slingorna e i också :D

Och snart får jag träffa David xD och alla andra festliga skautare!! kommer bli så fest!!! o massa mys me lina på fredag också vilket e nice va länge sen nu så :P hihi blir nog massa flumm bilder också :P hehhee


Ne nu ska jag nanna så jag orkar upp kl 7 imon bitti och simma...ennu en av mina underbara ider som jag fått för mig simma innan jobbet, men heey va jue ute o sprang kl 2 inatt så varför kan jag inte simma kl 7 på morgonen liksom? :P



Jajja - saknaden e stor och murarna byggs upp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: