Janina Ahlqvist

första kvällen

Kategori: Allmänt

Okey då har man jobbat kväll idag då...segt som as eftersom de inte fanns några gäster hdae typ 6st ryssar över. men de måste nog va bland de mest festliga folkslaget som finns. de e helknäppa o psyko. De beställer inte massa olika förrätter och så äter alla utav alla sen ber de om notan. eller så beställer de bara fram dessär som sagt knäppa o inte kan de något vettigt språk så att man kan komunicera med dem heller men heyy nicka o se glad ut typ.

Sen är det förövrig massa ljust här det blir liksom inte mörkt, enligt mårten är det för att det är snö ute men jag tror på att dagen blir längre :D

sen har jag inte riktigt vant mig vid att se min egna håfärg på mitt huvud igen, seriöst såhär ljus har jag inte varit sen jag gick i 6:an så det är en del att vänja sig vid! och nu borde jag egentligen hoppa in i duchen coh sen gå o lägga mig kl e trots allt halv 1 härborta men väntar på att Mårten den sega bävern ska logga in på msn men han gör jue aldrig det. så blir nog dissa den iden och duscha ist för börjar bli veldans trötter.


Ne nu lägger jag ner det här hör imon gott folk hoppas ni har det bra där hemma i dystra sverige!!!


Jag försöker vara din vän är det för mycket begärt att du ska göra det samma??


Jajja - Why?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: