Janina Ahlqvist

Frisk!! lr så gott som iaf...

Kategori: Allmänt

Jupp ingen feber, ingen yrsel och jag orkar nästan så mkt som jag brukar :D har bra snuva och lite hosta kvar woohoo!!
Va hos frisören idag och blev blondin igen :D känns lite skumt men gillar det ifa e inte långt från min egna hårfärg jag hade som liten.  O när jag komme rhem blir det lite mer jajja över de hela hehe men galet va långt det har blivit och kommer att bli till balen om det fortsätter såhär! 

till lite roligare saker lr aa antagligen mer roligt för er n för mig men som ni kanske har förstått så är det ganska mkt snö härborta och det innebär att man inte ser vad som finns under snön dvs spegelbalnk is som e mega hal när det bara e pudersnö på det och vad händer med stackas som människor som går där jo de gör världens film bell och slår sig mega hårt på isen och får snö precis överallt men som tur va så var det bara jag som såg och garvade lite gott för mig själv.

BLir jobba ikv igen då jobbar kvart i 5 till 11 känns as segt men blir nog bra iaf e trött som as men heey nicka o se glad ut det är vad det här yrket går ut på.

saknar att snacka me alla där hemma man känner sig sjukt isolerad när man inte kan ringa till folk lr smsa man vet inte riktigt vad som händer där hemma. det va en sak när jag va i GBG då kunde jag fortfarande ringa o snacka me folk men nu så kan jag inte de o msn jaa hinner kanske en stund men eftersom jag lever en timme före här borta så blir det så sent när alla andra loggar in att jag inte hinner snacka me dem.

aja snart käk. älskar kusins sätt att laga mat. bara simpelt och så käkar man med sked vad det än är typ. helt underbart. hade glömt hur det va att ha det simpelt, glömt mina rötter, glömt hur det är att växa upp såhär. fud vad jag har blivit bortskämd och snobbig sen jag flyttade.Sen är kusin väldigt uppfinningsrik med namn till alla hans ihopblandade rätter xD igår åt vi döskalleblandning XD får se vad han kokar ihop idag.


Jajja - drömmarna om dig får mig att kalra av dagen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: