Janina Ahlqvist

friskare...men still sjuk

Kategori: Allmänt

Jupp nu har man segat ennu mer men fått i sig lite mat och värktabletter. började även köra min dagliga styrka igen som jag va tvungen att sluta med på grund utav svansskotan och kan säga att den inte tyckte om det men de va värt de känner mig inte lika lat me tanke på att jag bara legat i sängen hela dagen. men det märktes att jag inte e på topp belv trött efter första rundan brukar bli trött i mitten på tredje i vanliga fall och nu gjorde jag inte ens några armhövningar för det sa svanskotan ett klart nej till.

imon blir det stan som gäller och dit ska jag ta mig till fots i minusgraderna men det blir nice hoppas jag iaf e nån km typ3 lr nått men som sagt e ine helt frisk blir apoteket, fick blommor, försöka hitta begravningskläder coh tröst shoppa lite kan behöva det.

sen fick jag reda på att mamma o pappa hade tänkt dyka upp i slutet på månaden så de va lite mys att veta iaf.

sen har jag en evil plan tills dess att jag kommer hem med :D hihihi *bus bus* men galet va ont de kommer att göra om jag gör det heheh :P

nu ska jag sova kl e 23.10 här borta natti natti

Jajja - bubblor e fina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: