Janina Ahlqvist

Glömde nästan...

Kategori: Allmänt

såg innan idag att Blondinbella skulle medverka i let's dance så va bara tvungen att surfa in på tv 4 hemsida och kolla in resultatet av vad blondinbella + dans innebar...jag fick en chock min första tanke var "va sjutton håller hon på med?" jag kolla utan musik så att jag kunde koncentrera mig på stegen (plus att kusin + jompa sover) och man ser jue att hon bara springer omkring och låtsas dansar. Hon gör jue inget och tror hon e mega cool typ oh kolla på mig jag tror jag dansar men lilla vän det där är inte ett discotek dansgolv utan pardans det krävs lite mer kännsla än att stå och hoppa upp och ner! ut me blondinbella från let's dance!!


OVER AND OUT

Kommentarer

  • Sara säger:

    Äsch, ge henne en chans.

    Tycker det är ascoolt att vara 17 år och våga riskera att skämma ut sig totalt :)

    2009-01-11 | 22:04:13
    Bloggadress: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: