Janina Ahlqvist

Hajk...

Kategori: Allmänt

Yes då har man varit iväg på konfa hajk nu me kom hem för en stund sen de va massa nice...mobba Ida heheh xD
ne men dagen igår började åt helvete rent ut sagt kvart över 9 gick jag upp ville verkligen inte men det va bara nicka o se glad ut kom 5min föresent till jobbet och va as sur men de släppte sen runt 11  sen massa jobb o st'äd. Lina o Dan dök upp o åt lunch massa trevligt och sen halkade jag i disken och slog i min onda svansskota :( men va god mat som jag drog me mig hem så att jag skulle ha käk på hajken. Hade lite mer än en timme på mig att packa, ducha o göra mig i ordning för hajken men hann o de va gytt :p dock va jag massa trött på hajken, satt o lyssna på min mp3 o halvsov igår kväll så kände mig som en duktig ledare xD

Idag va de almänt segt på morgonen men jag va uppe och de va alla andra också så de va nice men dryga mig me min mp3 idag igen men mne blir nog bra till slut :P  känns skönt att vara me igen iaf :D


Idag blir de kanske Thai mat sen förfest sen parken me Babe o glo björn rosenström xD kommer bli masa fest o komma ut. heheh det e snice får se om man stöter på några trevliga prickar emelie funderade på om hon va pepp på o hänga på så de skulle va nice... men nu ska jag vända ut och in på min garderob och försöka hitta ngt att ha på mig :O


Jajja - pepp :P

Ps... ny plan för håret :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: