Janina Ahlqvist

Hemma igen...

Kategori: Allmänt

jag han inte skriva igår hade så fullt upp efter att jag kommit hem, hittade för övrigt min bok som jag väntat på ett halvår nästan liggandes bland posten :D den är nästan utläst nu men iaf...efter det så läste jag lite sen bytte jag om och drog iväg tll sporthallen där jag slogs me Dan och Bella efter de va de bara hem duscha göra sig iordning och åka upp till gärdet för att gå runt på utbildningsmässan och träffa folk. det va väldgt intressant i sig kan man jue säga men men folk e underliga. Va skönt att träffa lina igen och fiia o emelie <3 sen stötte man på Bella, tobbe o massa annat folk man kände. Sen hade jag lovat mamma att jag skulle fixa en film te henne så hängde på Tobbe hem för bella syntes inte för hon hade vsst redan gått hem och stod och tjötatde lite hemma hos dem medan bella leta upp filmen.

Sen följde mårten mig hem i tele för de va mörkt o kallt....o så mobbade jag honom lite såklart xD sen ringde jag david som jag inte snackat me på evigheter o prata lite det va nice sen va jag så trött att jag däcka i sängen.

Btw mellan sthlm o gvd skickade jag 200 sms :D hade lite tråkigt i bilen ifall ngn undrar. det e sjukt segt att sitta i en bil i 5 tim efter att man åkt båt i 16tim o åkt bil i 4tim innan dess...men men

Nu ska jag inga höganloft och se vad jag kan fixa där sen så ska jag åka ut te våthult o fixa mitt hår :D ska bli Rosa! hihihi efter de blir de film i mission me tonårsscout ska bli nice att träffa de folket igen :P  och jag e mega pepp inför Helgen träffa alla igen!! WOHO!


Jajja - Jojajojoja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: