Janina Ahlqvist

Ledig :)

Kategori: Allmänt

Jupp idag är jag ledig så passade på att sova mega länge idag eftersom ja tränade så sent igår så va ja as trött. kommit fram till att mi rygg inte tycker om att jag tränar samt att mitt knä är jätte svagt. la till handlederna i träningen också nu borde jag iofs gjort för länge sen men bättre sent än aldrig. och jag kom på att jag e starkare i min vänstra hand än min högra vilket e gasnak roligt eftersom det brukar vara tvärt om men sen kom jag på att jag bär jue fler tallrikar på vänstern så det e därför jag e starkare där XD


efter att jag då orkat stiga upp i morse så tränade jag lite duschade sen satte jag mig med datan sammtdiigt som jag lockade håret. har även varit social idag också! tro de lr ej men haft väldigt mkt diskutioner me kusins fru. jupp men det e ungefär vad jag hunnit med idag. funderar på att gå igenom lite fler dansfilmer o leta steg till min o bellas dans och köra igenom den nån gång o se vad som klan ändras o göras bättre. får se om jag orkar det nu ska jag iaf ta lite käk sen glo en film till.



Jajja - my back is killing me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: