Janina Ahlqvist

Måndag...

Kategori: Allmänt

Jupp dagen började med att jag vaknade runt 8 av att hunden började skälla när alla drog te jobbet, sen vaknade jag runt halv 10 när hunden skällde sen vaknade jag runt 11 av sms sen halv 12 när hunden skällde då bestämde jag mig för att gå upp så låg och läste prata lite me kusin sen somnade jag igen och vaknar unt halv 3 när jompa kommer hem från skolan o har glömt nycklarna hemma. o han e versta skuldmedveten för han väckte mig! jag bara ooooooops.

Så jag gick upp duchade sen  läste jag min bok typ åt lite banan me :) bara ätit nyttigt idag faktiskt tog en kycklingsallad på jobbet me :D sen kan vi bortse alla chokladbitar som jag myglar i mig hela tiden, (min mage tycker inte om mig längre) men idag va det iaf att göra så slapp slavarbetet o de va nice för omväxlingens skull.

men sen så regnar det här borta och e plusgrader :( vilket leder till att snön försvinner och det blir en massa is vilket i sin tur leder till att jag halkar omkring som bambi på hal is när jag e ute och går. höll på att trilla ner för trappen som leder till skogsstigen innan inte trevligt.


Sen så e de så mysigt för de har typ en glas tersass kan man kalla det de är innomhus men aa iaf så e taket mkt lägre där så när snön smälter droppar det ner på terasstaket vilket ger världens skönaste droppljud, man tänker scoutläger direkt. ligga och mysa i tälten när det regnar och bullar utanför, alla roliga samtalsämnen man har me Dan och allt annat konstigt man sysslar med när de regnar..hehhe saknar läger!!!


men men uch nu e klockan mkt igen o jag ahr inte ducshat lr tränat än bläää och kommer bara fasna me den förbaskde boken också men men....natti natti gott folk


Jajja - mitt i allt e hon lite lycklig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: