Janina Ahlqvist

nästan frisk!!!

Kategori: Allmänt

Woho nu e jag nästan frisk har bara snuva och lite hosta kvar men ingen feber så det e massa bra :D
så jobbet imon kommer funkar dock kan jag inte somna på kvällarna vilket e dåligt men heey det kommer väl förr eller senare hoppas jag iaf. Och eftersom jag håller på att bli frisk så kanske sticker iväg och hälsar på småkusinerna ikväll om jag fortsätter blir bättre :P så det e mega nice saknar de små liven. bodde där en sommar när jag va 14 och va barnvakt så sött va det dock e de äldre nu men det e nice iaf alla utom den minsta e längre än mig men hon e inte långt ifrån akn jag säga och hon e typ 7-8år yngre än mig. jag lovar det är jätte familjen.,

och nu e det inte lågnt kvar tills jag blir blond igen :P så det e nice :P sen när jag kommer hem hoppas jag på att jag kan fjäska mig till lite hjälp från Linas små frisör kompisar :P hoppas jag kan få det för kommer inte kunna fixa det själv men får se när jag kommer hem.


Jajja - you are in my dreams every night...

ps. sorry för de korta inläggen men eftersom jag bara legat hemma de senaste dagarna så har det inte funnits överdrivet mkt att skriva om men efter imon blir det bättre :P

Kommentarer

  • Emelie säger:

    mjo, det är väl sant att det kommer, men ah. Jag vill klara det NU! för att ha det överstökat eller vad man ska säga..



    Mjo, kan förstå det.

    Jag träffade ju mormor och morfar varje dag eftersom de bodde på andra sidan gatan ^^

    <3

    2009-01-08 | 13:57:28
    Bloggadress: http://princesseva.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Som jag precis skrev till David.

    Jag vet inte hur länge det kommer att ta innan jag klarar av det, vill inte bestämma något. Utan det måste vara/kännas helt rätt. Får se, men tack <3

    2009-01-08 | 20:22:34
    Bloggadress: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: