Janina Ahlqvist

seeeeeeeeeeeeeeeeeg dag

Kategori: Allmänt

okey jobbet va mega segt, det kom iofs gäster men mellan gästerna fanns de inget att göra för jag har putsat allt och vikt alla servetter och allt e diskat osv osv så fanns verkligen inget att göra så runt halv 9 min tid bestämde jag mig öfr att be om att få sluta tidigare för har så sjukt ont i ryggslutet me trodde först att de va svansskootan men det e de inte för de gör bara ont på höger sida :( och kan tala om att den inte tycker om att jag tränar heller...därför ja hade så ont idag. men jag fick iaf basta här hemma så de va skönt.

sen försökte jag läsa lite Mort me men det gick inte alls så bra tänkte för mkt så de jag läste läste jag egentligen inte så aa jag la ner det och nu sitter jag här ist. lyckades mygla till mig ett extra kap av Maria när jag bad riktigt snällt. är helt underbart att läsa hennes fictions, okey de kan va lite grova emellanåt men det e alltid lika festligt att läsa och om man inte e känslig så gör det jue inget :D ( kolla hennes fictions på http://www.fanfiction.net/u/1261288/Lady_Miya )


Btw finlands lagar e helt udda, om ett sälskap är fler än sju personer får man sälja en hel flaska sprit till dem som ex en flaska koskenkorva. det e as weird.


ne nu ropar sängen på mig ska nog läsa lite ur the game men tycker inte om den boken Dan borde inte ge mig sånna boktips man blir jue galen på den!!! och det värsta är att man blir galen på den för den stämmer :(


Jajja - do dreams come true again?


Ps. Jag äger Lennie på betapet jämt :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: