Janina Ahlqvist

segt..

Kategori: Allmänt

Idag är en sån dag då man bara ville ligga kvar i sängen och gömma sig under täcket och aldrig mer komma fram, men fram var man tvungen att komma och cykla till jobbet...va helt borta de första 2,5tim och ägarna titta lite konstig tpå mig men sen så funka de lite iaf...men va lost kan man säga alldeles för mkt att tänka på :/


Annars så va de en bra dag på jobbet va kalra tidigt och de va lagom mkt gäster....ägarna e pepp igen och jag diskar xD efter jobbet träffa jag Maria som kom ner hit o vi tog en liten promenix och prata de va massa nice, inte träffat männsikan på evigheter de va riktigt nice faktiskt.


Sen kolla jag på Honey o leta massa steg kankse en del ideer men de märker man, men lyckats mygla till mig en nyckel till kyrkan så ska ringa han nissen imon orka inte göra de idag....ja jag har varit lat men har inte varit pepp....men fick faktiskt ett ryck och gjorde en kladdkaka som ja ska ha med mig till jobbet imon så att jag piggar upp ägarna lite till :P gjorde en lite som jag snart ska äta också :P hihihih


Sen kom mamma hem och gjorde nalle gröt till mig :D för er som inte vet vad det är för något så e det mannagrynsgröt (det e en nalle på förpackningen) och O'boy i så det får choklad smak...bästa uppmuntringsmaten ever spec när mamma gör det :D hihihi bus bus

ne nu e de dags för kladdkaka :D


jajja - Tänker för mkt

Plain white t's - let me take you there
nya favvo låten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: