Janina Ahlqvist

sjuk idag igen

Kategori: Allmänt

Jupp pendlat mellan feber och inte feber hela dagen låg och sova te typ 2 lr nått så har inte fått så mkt gjort idag om man säger så. men varit inne i stan och köpt finsk choklad helt underbar är den <3 sen så beställde jag gravdekoration till farbror massa fin va den och så köpte jag en ros tilll famos grav jag kusin och kusin barn jompa (joni) va o besökte den och jag hittade rätt lr aa nästan iaf va en gata för tidig men om man jämför me vart kusin trodde att den va så va jag typ 99% närmre. Gillar verkligen inte kyrkogårdar blir så lessen när jag e där coh kan inte prata :/ men de fick iaf lite ljus och röd ros <3


Massa tack te alla som stöttat mig nu när de e jobbigt <3

Jajja - hjärtat är tugnt

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Jag får panik när jag går/cyklar/åker förbi kyrkogårdar.

    Har dåligt samvete för mormor och morfar, har inte vart där än och de dog när vi gick i åttan, eller precis innan rättare sagt. <3

    2009-01-07 | 17:34:45
    Bloggadress: http://princesseva.blogg.se/
  • Emelie säger:

    Tack <3

    Nej, jag vet. Men ah. Det är svårt att beskriva, jag får ångest av det iaf TT

    Skulle gått dit i somras, men jag pallade inte själv så jag bad david hänga med. Men jag vågade ändå inte, backade ur typ en halvtimma innan eller nåt sånt T
    T

    2009-01-08 | 12:01:23
    Bloggadress: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: