Janina Ahlqvist

Tidig morgon :(

Kategori: Allmänt

Idag blev det en tidig morgon, lr aa vet inte egentligen om det kan kallas morgon har liksom inte sovit så mkt inatt tror jag sov typ 2 tim totalt lr nått liknande. Ingen djup sömn iaf. Så kvart i 8 min tid "vaknade" jag och sen snooade jag till kvart över sen tränade jag, uch för att träna på morgonen alltså iaf när det är såhär tidigt :( men kände mig iaf lite duktig! Sen duscha och börja göra sig iordning för dagen börjat jobba om 1tim ungefär så bör väl gå om 30min. Har till och med hunnit äta känner mig jätte duktig :)

Mor o far bör vara i Finland vid det här laget  :) de e väl framme här runt 3-4 ngn gång beroende på vem som kör och hur mamma låter personen i fråga köra xD hon har med sig min FÖN! min underbara fön...vad jag har saknat den!


Det är redan ganska många som listat ut de så jag kan väl säga de rakt ut nu, me tanke på omständigheterna av vad  som hänt här, att jag inte trivs på hotellet och att det inte finns något att göra där kanske de inte kommer som en choock (hur stavas det för övrigt?) för er att jag följer med mina päron hem till Sverige. Vill inte va kvar här efter begravningen utan ngn att ty mig till så kommer att avsluta min praktik i Hestra hoppas jag iaf. ska ringa dem så fort jag kommer till sverige. Så jag är hemma i GVD på måndag igen. Då blir de slåss me Dan :P

Det jobbiga blir bara att berätta för hotellet och för kusin, har inte vågat göra de än....skäms lite om man säger så, kusin har varit massa snäll o e hur söt mot mig som hellst och så bara lämnar jag honom men men ibland måste man tänka på sig själv också och det är de jag gör just nu,

mest av allt hade jag velat avsluta min praktik i GBG på Hemma hos men eftersom jag vill va nära mina vänner så sket de sig ganska snabbt + att min morbror som jag bodde hos e i Thailand i 2v till de aset! Om jag inte minns helt fel.

Blä det är förvirrande att ha datans klocka i svensk tid man tänker hela tiden att man har gott om tid på sig lr att klockan inte e så mkt. men så e de inte uch måste kila nu om jag ska hinna!


blir nog inte så mkt uppdatering nu för päronen o resten av släkten kommer men ska försöka att updatera lite iaf.


Jajja - The more I think, the more confused I get...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: