Janina Ahlqvist

trött som få---

Kategori: Allmänt

Jag hade tänkt lägga upp ett blogginlägg men mitt kära kusinbarn håller på att ladda ner något så jag skriver det i word så länge o lägger upp det när jag kommer hem från jobbet. 


Idag har jag inte hunnit göra så mycket för som väntat blev jag fast i boken igårkväll igen och somnade inte fören alldels för sent och sov bort halva dagen. Vaknade runt 12 o va svintrött. Läste lite sen gick jag upp och hände me kusin och handla mat och tog en fin promenix hem med matkassarna. Det e perfekt väder härborta för sådana promenixer för det e plusgrader snö och allmänt trevligt ute.


Nu ska jag snart iväg och jobba igen med slavgöra för sannolikheten att det kommer många gäster idag är lika med noll så kommer antagligen att få städa nattklubben som jag på något vänster lyckades mygla mig ur igår...undra hur jag lyckades med det..hmm...


Men idag kommer kusins fru hem ska bli nice att träffa henne me hon e as trevlig, o de smidiga är att hon kommer hem nu till fyra så när kusin åker och hämtar henne släpper han av mig på jobbet så jag slipper gå dit behöver bara gå hem inte för att det egentligen e så jobbigt men iaf.



Ne nu ska jag spring ner o hämta mp3 så att den e med när jag går hem sen så åker jag ha det bäst så hörs vi senare när jag lägger upp det här och ger er ett inlägg om mitt slavgöra.



Jajja - ett samtal....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: